Verzending, levertijd & retourneren

Verzenden

Wij berekenen €4,95 verzendkosten in Nederland. Bij bestellingen vanaf €39,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Alle bedragen in onze webshop zijn in euro’s, inclusief btw en exclusief de verzendkosten. De verzendkosten worden bij het afrekenscherm toegevoegd. Als wij jouw bestelling binnen hebben geven we het pakket af aan DHL of PostNL. Zodra het pakket afgeleverd is krijg je hiervan een e-mail met een track & trace code.

Levertijd

Wij doen uiteraard ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou af te laten leveren. Wij streven naar een levertijd van 1 tot 2 werkdagen. Indien een artikel niet op voorraad is, kan deze ook niet besteld worden op onze website. Je kunt ons altijd een e-mail sturen waarin je schrijft om welk artikel het gaat. Sommige artikelen kunnen wij nog na bestellen. Indien wij een artikel na kunnen bestellen ontvang je van ons een mail. Als je verschillende artikelen bestelt met verschillende levertijden, dan geldt de langstdurende leverdatum.

Retourneren

Hoe kan ik artikelen retourneren?

Wij doen er alles aan om jouw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Voldoet een item niet helemaal aan je verwachtingen? Jammer, maar dat kan natuurlijk gebeuren. Bij Bambino Plaza heb je 14 dagen de tijd om jouw retour aan te melden. Deze periode gaat in op de dag nadat het pakketje door jou of namens jou in ontvangst is genomen. Daarna heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen.

Retourneren is eenvoudig. Stuur de items inclusief het meegestuurde formulier naar onderstaand adres:

Bambino Plaza
Frank Daamenstraat 4
7071 AW ULFT

Nadat wij jouw retourzending in goede orde hebben ontvangen wordt deze binnen 14 dagen door onze administratie verwerkt. Bambino Plaza neemt alleen retourzendingen in behandeling indien deze voldoen aan onze voorwaarden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt. Retourzendingen die niet identificeerbaar zijn worden waar mogelijk teruggestuurd naar de afzender.

Wanneer je een item koopt welke later in de sale komt, dan kunnen wij de korting helaas niet met terugwerkende kracht verrekenen.

Let op! Retourkosten zijn voor eigen rekening!

Voorwaarden retourneren
– Zowel de kosten als het risico van retour zending zijn voor eigen rekening. Stuur de artikelen welke je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending snel verwerkt kan worden.
– Je hebt voor je retourzending 14 dagen om deze aan te melden. Daarna heb je nogmaals 14 dagen om je retour terug te   zenden.
– Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
– De retourzending dient voldoende gefrankeerd aan ons geretourneerd te worden.
– Niet-identificeerbare retourzendingen worden, wanneer mogelijk, teruggestuurd naar de afzender.
– Zonder track & trace code kan er geen onderzoek gestart worden naar een vermist pakketje.

Krijg ik het volledige bedrag terug?
Nadat wij jouw retourzending in goede orde hebben ontvangen wordt deze binnen 14 dagen door onze administratie verwerkt.

Indien je de gehele bestelling retourneert, ontvang je ook de verzendkosten van de heenzending retour. Als je een deel van de bestelling retourneert, dan ontvang je de verzendkosten van de heenzending niet retour.

Let op! De retourkosten zijn te allen tijden voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed.

Mijn bestelling klopt niet! Wat moet ik doen?
Het kan helaas een keer gebeuren dat de bestelling die je hebt ontvangen niet klopt of incompleet is. Controleer daarom altijd direct na ontvangst of jouw bestelling juist is. Mocht de bestelling niet kloppen neem dan direct contact op met onze klantenservice via info@bambinoplaza.nl Wij zullen er dan voor zorgen dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.

Ik heb een kapot item ontvangen! Wat moet ik doen?
Ondanks dat wij alle items altijd goed controleren op gebreken, kan het helaas een keer voorkomen dat je toch een item ontvangt dat kapot is. Controleer daarom altijd direct na ontvangst van jouw bestelling of een item geen gebrek bevat. Mocht het zo zijn dat je toch een kapot item hebt ontvangen, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice via info@bambinoplaza.nl Wij zullen er dan voor zorgen dat er spoedig een gepaste oplossing komt.